Snel antwoord op uw vragen

Uw Geerlings & Hofstede-dossier kunt u gemakkelijk zelf beheren

Home

Direct inzicht in uw situatie

Bekijk hier uw dosssier

Direct regelen

Direct betalen

Inloggen niet nodig

Direct betalen

Veelgestelde vragen

Een snel antwoord op uw vraag vindt u vast hieronder. En anders belt of mailt u met een van onze medewerkers. Wij staan voor u klaar!



Ik heb huurachterstand. Moet ik de lopende huur aan Geerlings & Hofstede betalen?

U kunt de nieuwe huur natuurlijk aan uw verhuurder voldoen, maar zolang uw dossier bij Geerlings & Hofstede loopt is het sneller en veiliger om aan ons  te betalen.

Online bankieren: naar welk Geerlings & Hofstede-bankrekeningnummer moet ik overmaken?

IBAN NL64 INGB 0000 5081 18 t.n.v. Geerlings & Hofstede

of

IBAN NL09 ABNA  0544 1053 11 t.n.v. Geerlings & Hofstede

Vergeet niet uw dossiernummer te vermelden!

Hoe gaat Geerlings & Hofstede om met de nieuwe privacywet (AVG)?

In onze privacyverklaring kunt u nalezen welke gegevens wij verwerken.

Er ligt beslag op mijn loon/uitkering. Hoeveel hou ik nu over om van te leven?

Dat is afhankelijk van de hoogte van uw beslagvrije voet (BVV). Dat is het deel van het loon/uitkering waar uw schuldeiser niet aan mag komen. Uw BVV berekent u hier.

Ik heb een brief ontvangen dat ik moet betalen. Kan ik een betalingsregeling treffen?

In veel gevallen is het mogelijk een regeling te treffen. U kunt uw schuld dan in twee of meer termijnen afbetalen. Neem direct contact op met ons kantoor, dan hoort u wat er mogelijk is. Samen met u komen we tot een goede oplossing.

Ik heb nog geen inlogcodes voor G&H online. Hoe kom ik daaraan?

Stuur een mail met uw dossiernummer en/of naam en adres naar wachtwoord@geerlingshofstede.nl, en u krijgt een gebruikersnaam en wachtwoord per mail retour.

Handige links

Onderstaand treft u een aantal links aan waar u handige informatie kunt terugvinden. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neemt u gerust contact met ons kantoor op.